📣 להעתקה והפצה דחופה בכל קבוצות הוואטסאפ והרשתות החברתיות!
📢 הפקרת בריאות תושבי הצפון בקו העימות: עמותת "אהבה שאני" דורשת להחזיר את ניידת ה-MRI לצפון!
🛑תושבי ותושבות הצפון, הגיעו מים עד נפש.
אנחנו בעמותת "אהבה שאני" לתמיכה במתמודדים עם סרטן, יוצאים למאבק על החיים של כולנו – כי הניידת הזו משרתת את כלל האוכלוסייה והמחלות בצפון,
וחייבים את השותפות של כולכם. 🎗️
בעוד שהמדינה מכריזה על חזרה לשגרה, פיקוד העורף משנה הנחיות ואזורנו משנה את צבעו לירוק – מתברר שיש מי שבוחר להמשיך לנהל עבורנו את רמת הסיכון.
חברת "מור אינסייד" (בבעלות קופות החולים כללית),
על דעת עצמה בלבד, החליטה שהסיכון בצפון -
עדיין מחייב מניעת שירותים רפואיים קריטיים מאיתנו –
פגיעה חמורה ברצף הטיפולי ובזכות הבסיסית של המטופלים לבריאות.
🏥עבור חולי סרטן, נבדקים אונקולוגיים
וכלל המטופלים הזקוקים לאבחון רפואי דחוף בצפון,
ניידת ה-MRI של "מור אינסייד" שהגיעה באופן קבוע הייתה חבל הצלה. הבדיקות האלו הן קריטיות להצלת חיים ומעקב לכל סוגי המחלות.
🧬אבל מאז פברואר האחרון –
הניידת פשוט הפסיקה להגיע. 🚫
מספרת אביגיל מקיבוץ יראון:
"בשבוע הבא אמור להיות לי תור לבדיקת MRI בניידת בק"ש. היום התקשרו ממור אינסייד והעבירו אותי לקריון בחיפה.
עוד סיפרה מאי, מחברת מור אינסייד, כי הוחלט בחברה כבר מבפרואר לא להעביר את הניידות צפונה, ונכון לעכשיו הם לא מתכוונים להגיע לקריית שמונה או לכרמיאל".
🗣️זו הפקרה בריאותית מוחלטת של חבל ארץ שלם! 🩺
המציאות המורכבת בקו העימות דורשת שירותי רפואה זמינים ונגישים לילדים, מבוגרים, חולים ופצועים – לא העברתם לחיפה או למרכז.
הבריאות של תושבי הצפון לא שווה פחות.
אנחנו דורשים להחזיר את ניידת ה-MRI של "מור אינסייד" לקרית שמונה וליישובי קו העימות באופן מיידי עבור כל מי שזקוק לה!
💪איך אתם יכולים לעזור למאבק?
1️⃣ שתפו את ההודעה הזו בכל קבוצה אפשרית!
שהזעקה שלנו תגיע למנהלי קופות החולים, למנכ"ל מור אינסייד ולמשרד הבריאות. 📲
2️⃣ הגישו תלונה רשמית והצטרפו אלינו! הלחץ הדיגיטלי שלנו מכריח אותם להגיב.
הנה הקישורים הישירים: להצטרפות למאבק באתר עמותת "אהבה שאני": https://www.ahavasheani.co.il/ 🌐
www.ahavasheani.co.il/הפקרת-בריאות-תושבי-הצפון-בקו-עימות-אהבה-שאני-דורשת-להחזיר-ניידת-ה-mri-באופן-מיידי-לקריית-שמונה
להגשת תלונה רשמית במשרד הבריאות: https://www.gov.il/he/service/national-health-insurance-law-complaint-submission
🏛️לפניות הציבור של חברת מור אינסייד: https://www.mor.org.il/inside
📞לפניות הציבור של קופת חולים כללית (הבעלים): https://www.clalit.co.il/he/info/Pages/list_of_aumbdsmn.aspx
3️⃣ גם לכם ביטלו תור (לכל בדיקה שהיא)?
כתבו לנו או שלחו לנו הודעה ישירה כדי שנוכל לרכז את כל המקרים ולהילחם יחד!
💬לפניות, דיווח על מקרים נוספים ותיאום מול העמותה:
* אביה גרפי: 054-9418231 📞* ללי גרציה: 054-4699166 📞
אל תשארו אדישים – הבדיקה הבאה מצילה חיים. 🩺✨
מובילים שינוי, שומרים על החיים בצפון!🧬
עמותת "אהבה שאני" – איתכם ובשבילכם בקו העימות 🛑
24.6.2026